نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

انتقاد‌های گسترده به اروپا گردی عزیزی خادم| چرا هیات رئیسه پیگیری نمی‌کند؟

  • کد خبر: ۸۲۵۶۵
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
انتقاد‌های گسترده به اروپا گردی عزیزی خادم| چرا هیات رئیسه پیگیری نمی‌کند؟
سفر‌های اخیر رئیس فدراسیون فوتبال به قلب اروپا که هیچ دستاورد عینی و عملی برای فوتبال ایران به همراه نداشته، با انتقاد‌های گسترده‌ای از سوی کارشناسان و رسانه‌ها مواجه شده است. عزیزی خادم، اما درمقابل این اقدام‌ها سکوت کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال شد، تصور براین بود که رئیس جدید رویه جدیدی را در پیش بگیرد و برخلاف روسای قبلی که با سفر‌های بی مورد صدای همه را درآورده بودند، او راه دیگری را برود، اما درکمال شگفتی عزیزی خادم نیز که فردی تحصیل کرده و دنیا دیده است، درهمان مدار حرکت می‌کند.

اخیرا درسفر عزیزی خادم به لیتوانی که تیم ملی فوتسال ایران نیز درآن حضور داشت افرادی کنار وی دیده شدند که هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال نداشتند. سپس رئیس فدراسیون فوتبال به بهانه توسعه فوتبال میان ایران و آلمان راهی سرزمین ژرمن‌ها شد وحتی نشستی هم با سفیر ایران در کشور آلمان برگزار کرد، اما عملا هیچ اقدامی در راستای مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال آلمان انجام نشد.

عزیزی خادم حتی مدعی بود درسفر به آلمان مقدمات خرید سیستم داور ویدئویی را نیز فراهم خواهد کرد، اما در سفر به آلمان هیچ مذاکره‌ای در این راستا انجام نشد تا مشخص شود عزیزی خادم فقط برای احوال پرسی با سفیر ایران راهی آلمان شده است!

البته این پایان ماجرای سفر‌های عجیب آقای رئیس به اروپا نبود. عزیزی خادم در جریان سفرش به بلژیک نیز عکسی با بیات، مدیرعامل ایرانی باشگاه شارلروای بلژیک انداخت که مشخص نشد اساسا این دیدار به چه اهدافی انجام شده و چرا رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس باشگاهی عکس یادگاری انداخته که در فوتبال اروپا یک باشگاه درجه سه محسوب می‌شود.

پیش‌تر نیز انتقاد‌های بسیاری به سفر برخی مدیران باشگاهی به دیگر کشور‌های برای مذاکره جهت ترانسفر بازیکنان خود شد که این بار نیز پای رئیس فدراسیون فوتبال هم وسط آمده و به نظر می‌رسد عزیزی خادم هم نمی‌داند شان و جایگاه رئیس فدراسیون فوتبال یک کشور کجا است که شخصا برای گرفتن چند عکس یادگاری به این کشور و آن کشور می‌رود. سفر‌هایی که هیچ بازخورد مثبتی برای فوتبال ایران به همراه نداشته و تنها دستاوردش چند عکس بوده است!

به هرحال لازم است که هیات رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون نتایج این سفر‌ها از رئیس فدراسیون فوتبال سوال بپرسند وبرای افکار عمومی روشن کنند که نتیجه این همه هزینه‌ای که برای اروپا گردی آقای رئیس شده، چیست؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->